Solig dag!!

Har varit en helt underbar dag! Solen har varit fram & man kan inte annat än att älska vädret! Men man ska inte ta de förgivet, de kan ju vända tillbaka till de kalla igen, men de hoppas jag inte:)
 
idag har jag umgåtts med Lisette en runda ! Började med att sova ifrån den förbaskade klockan som ringde halv 10, men jag vill nog inte gå upp för jag stängde av den & sov vidare till 12 .. Kanske var behövligt, då jag är så himla trött om dagarna :/ Men de kommer att vända efter 1-2 veckor igen! De är nu i början av behandlingen , som man kan vara lite tröttare .. Så jag står ut! 
 
Nu ikväll så har jag rensat och städat min garderob, vilket verkligen behövdes :) Rensade ut en papp-påse, till att börja med ! Ska fortsätta en annan dag när jag inte är så trött som sagt! 
 
Se verkligen framemot morgondagen , för då ska jag äntligen fixa mitt hår, ska sätta i förlängning & färga de :) Och även då få träffa Josefin !! 
 
 
2013-03-26 @ 19:41:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>