...

Idag känner jag att de finns inte så mycket att skriva om! Jag lunkar runt i mina mysbyxor, som har blivit en del av mig nu när jag bara lunkar runt hemma! 
Har umgåtts med syster en stund idag iaf! just nu är vi hemma hos mamma & pappa! 
Mamma kommer väl snart hem ifrån jobbet, skulle jag tro :) 
även min fina pojkvän kommer hit sen när han har slutat jobba :)
 
just nu längtar jag bara tills jag ska göra vid mitt hår :) Ska göra hårförlängning & även färga de :) Håret beställde Josefin igår , så de borde komma snart :) Jag kommer garanterat bli lika nöjd , som vanligt när hon gör vid mitt hår :) 
 
Annars rullarna dagarna på & jag blev förlängd sjukskriven , då dem inte tyckte jag skulle gå ut oh jobba ännu! Förrän jag har börjat min "behandling", så hoppas den börjar snart! Så jag kan få komma tillbaka till jobbet :)
 
nog för idag! 
 
Älskar min Johannes <3
 
 
 
 
2013-03-20 @ 15:55:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>