Majskrokar!

Ja , idag har jag minskäl inhandlat majskrokar :) Dem smälter så himla bra i munnen, samtidigt som dem mättar :) Bra för mig, som har svårt med maten! Kan man ta några sådana i stället (Y) Greeeat! 

Denna dagen har jag spenderat tillsammans med Lisette :) 
Möblerat om oh grejat på hennes rum är ungefär de vi har gjort idag ! Och sist men inte minst, så var vi och åt också! 

Min andra halva är i garaget och grejar! 
Så jag tänkte plocka undan en del på rummet (kläder) & sen ska jag fram penna och block, som jag nu har köpt! som ska hjälpa mig på traven & få ett avslut på de hemska kapitlet , som drar mig bakom huvudet!! BortBort!! 

Känns iaf , som att allt går på rätt håll, nu har jag ännu igen fått en ny tid, som jag (faktiskt) ser framemot, de är både spännande och oroveckande på samma gång! Men jag fixar detta, jag ska klara detta! Med rätt hjälp, så klarar man allt ? ;) 
 
Bjuder på en gammal egobild, mest för att jag kan & de retar ju alltid ngn ;) 
 
2013-04-10 @ 19:00:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>