Försäkringskassan.....

Ja man kan inte bli mer än tokig på dem ,. 
De är väl de enda negativa med att vara sjukskriven , att behöva ha kontakt med dem! 
Jag har hållt på att ringa till dem i 4 (!) veckor nu! Och börjar bli ganska så trött på dem nu.. 
Dem är ju inte direkt snabba med sina ärenden & då har jag varit sjukskriven sedan Januari & håller på oh kämpar med dem fortfarande,. suuuuck!


Jag tänkte iaf ta tag i min garderob idag & städa den , så att jag kan få plats med mina (alla) kläder igen. just nu ser de ut som att en bomb har varit där inne och vänt.. 
Men de ska bli bra de också!
Har även varit inne på jobbet idag & hälsat på en runda & lämnat ytterligare ett sjukskrivningsintyg! 

Stannade och pratade med Lisette en runda när jag körde hem! 
Ibland behöver man vara 2 för att klara något & detta klarar vi tillsammans <3

//E 
Nu får de räcka för denna stund!
 
 
 
2013-03-25 @ 13:13:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>