Fulla dagar!!

Även fast man inte jobbar just nu & är sjukskriven , så är dagarna fullproppade med saker som man ska göra ist! 
igår var jag först på stan med Michelle , blev nya byxor, tröja, linne, bh & smink! Och sen där efter var de möte på jobbet ;) trevligt och träffa alla arbetskamraterna igen! Sen bar de av till Löddeköpinge där jag gjorde vid mitt hår hos Josefin! Efter de så körde jag hem & somnade nog väldigt snabbt , då jag hade ont i huvudet, hade de hela dagen igår & den ville inte ge med sig heller :( 
 
idag har jag umgåtts en sväng med Josefina & barnen! Jag passade barnen medan Josefina gjorde en sak! 
Och nu sitter jag hemma hos Lisette! Har nyss duschat & gjort vid mig! Hon är iväg med sin mamma just nu , men kommer nog hem strax igen! 
 
Inväll ska jag och älskling hem till mamma & pappa en runda! Och ihelgen är de Elmia & de ska bli riktigt roligt faktiskt ! först var jag skeptiskt till om jag skulle följa med eller inte! Men jag bestämde mig för att följa med ;)
 
nu orkar jag ej skriva mer ;)
/Emma 
 
2013-03-28 @ 12:44:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>