Fredag!

Ja nu var helgen kommen & jag ligger fortfarande i sängen & har inte orkat ta mig upp än! Men tänkte gå upp efter jag har skrivit klart! För att hoppa in i duschen , för idag ska jag duscha min förlängning också & de tar ju sin lilla tid! Älskling är och jobbar! Men slutar tidigare idag, då de är Fredag :D Får se vad kvällen har att erbjuda! Jag har inte planerat något iaf! ;)
 
Men ser iaf framemot morgondagen , då vi ska hem till mamma & pappa :)
 
Johannes - Du är den finaste för mig! Du har förtrollat hela min värld! Du har gjort mig till något bättre! Du finns där för mig , om jag behöver de ! Du är bäst , jag älskar dej <3
 
 
2013-04-12 @ 10:56:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>