Tankarna..

Jaa.. Tankarna dem flödar hit och dit
Men kommer inte fram till något vettigt.. 

Har iaf varit inne istan idag en runda och hälsat på "mormor".. Ja jag kallar henne så , för de känns som att hon är en mormor för mig.. Hon har funnits där för mig hela tiden, sen jag blev sjuk.. Gjorde även så att jag fick hjälp :) Tackar jag för! <3
Var även inne på jobbet en runda, när jag ändå var istan .. Fixade med min semester och så.. Så nu är den bokad. 
Förhopnningsvis så hinner jag börja jobba lite innan jag ska gå på semester! Hade varit skönt, så jag inte går hemma för länge och sen kommer tillbaka och får börja om på "nytt", då man kan glömma ganska lätt när man har gått hemma ett tag.. Glömmer rutiner och sånt !

Detta ser ut att bli en lugn dag, ta allt som de kommer! Känner mig ganska trött.. 
Men de beror på min behandling.. Man kunde bli trött den första tiden, då kroppen ska vänja sig! Men de är bara att bita i de sura äpplet och kämpa vidare! Jag är inte den som ger upp i första taget! 

*Le mot dem som försöker krossa dej, för de krossar dem att se dej LE !!* 
 
2013-03-21 @ 13:23:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>