Nytt försök..

Nu tänkte jag då göra ett nytt försök till detta här med... Blogg .. ;)
de har väl alltid varit en stor del av mig , att kunna dela med sig av sina tankar & funderingar!
 
 
Och jag känner att jag har fått en ny start i livet! Förra året så träffade jag Johannes! En helt underbar person.. Allt kändes så rätt & han förstod mig på ett sätt som ingen annan har gjort. Precis som han har läst en bok om mig! (a) allt klaffar fortfarande så himla bra & jag är lyckligare än aldrig förr.. Han får mig att känna mig speciell, vilket jag har aldrig har känt innan..:)
 
visst .. Självklart så finns de ju tråkiga saker här i livet också! 
och de kan jag beskriva ganska fort & kort!
Jag har varit sjukskriven ganska mycket sedan i somras.. Då jag åkte på lunginflammation efter lunginflammation. 
Och nu har jag varit sjukskriven i ca 8 veckor, då jag fick ätstörningar.... Som äntligen är på rätt håll, känns de som ibland iaf! Men vissa dagar kan de kännas hopplöst & man känner för att ge upp! Imorgon börjar förhoppningsvis min nya resa.. Då jag ska få hjälp, att ta mig ur detta elände! 
 
Så just nu kommer väl min blogg handla om min tid som sjukskriven. De händer ju inte så himla mycket om dagarna när man bara går hemma.. Men jag ska göra mitt bästa, för att de inte ska bli en tråkig "läsning"!!:)
 
ikväll blir de Bingolotto med älskling & hans mamma :)<3
 
2013-03-17 @ 16:21:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>