Nya möjligheter..

Jaha!!
Idag börjar då resan på mitt nya liv! 
Jag ska nu ... äntligen, få hjälp.. Så att JAG kan få må bra & kunna leva ett normalt liv. kunna bilda en framtid.. 
Få leva så , som jag alltid har drömt om att kunna leva .. De känns som en bra bit på vägen.. Men målet är långt borta! Men ännu har jag inte gett upp och kommer inte att göra de heller.. jag är starkare än jag själv tror & de fick jag även höra idag .. jag ska vara stolt över mig själv - sa h*n till mig.. 

Har även varit och besökt mormor och morfar med mamma idag - Trevligt!
Nu är jag hemma igen.. Tänkte vila en liten stund.. aajaaj i huvudet! Och denna blåsten får ju en till att inte vilja gå ut iaf.. Brrr.. 

Ja, finns väl inte så mycket mer att skriva om nu , tycker jag ! 


//E


 
2013-03-18 @ 15:53:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>